sobota, 25 maja 2013

Anielski temat



Temat aniołów zawsze aktualny. Aniołki wielkości ok 38 cm. Własciwie robią za świeczniki, bo przez otworki pięknie świecą.
 Jak widać wyszkliwione. Ala ja chcę zwrócić uwagę na bialą sukienkę aniołka. Na zdjęciu nie wygląda najgorzej , ale efekt faktyczny jest fatalny. Kupiłłam nowe szkliwo TC 7551 (biała kora mikowa) i tą drogą ostrzegam-  żle się kładzie a jeszcze gorzej wygląda. Próbowałam różnymi metodami osiągnąc efekt z próbki sprzedawcy, ale nie byłam w stanie .

4 komentarze:

  1. Ten w kapeluszy przepiękny. Jednak szkliwo na zdjęciach nie wygląda źle, nie zwróciłabym uwagi, gdybyś nie napisała. Wygląda jak przypudrowane.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym powiedziała - jak nasmarkane. Zdjęcie nie oddaje wyglądu faktycznego. Dziękuję za wpis- ten i wszystkie pozostałe- miłe..:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Szkoda, że tak nieładnie się to szkliwo zachowało... I dzięki za ostrzeżenie, bo zwykle szkliwa z TC były bezproblemowe. Może jakaś wadliwa seria się trafiła... Aniołki śliczne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przecież każde szkliwo mikowe tak powinno wyglądać - porowate jak wulkan. Różnią się tylko kolorami i wspaniale łączą się z innymi "efektowymi" szkliwami, szczególnie na biżuterii. Spróbuj koniecznie! Piękne jest szkliwo mikowe BSZ2050 w połączeniu z kontrastowymi kolorami dodane, jako efekt specjalny - polecam! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń